لباس زیر جوراب لباس ورزشی آرایشی زنانه در ایران

لباس زیر خواب راحتی اسپورت جوراب جوراب شلواری بادی زنانه بچه گانه

لباس زیر جوراب لباس ورزشی آرایشی زنانه در ایران

لباس زیر خواب راحتی اسپورت جوراب جوراب شلواری بادی زنانه بچه گانه

لباس زیر زنانه لباس خواب وراحتی لباس اسپورت جوراب جوراب شلواری زنانه و بچه گانه

09129468233
اینستاگرام: _pink_under_wear_

تلگرام: t.me/pink_under_wear

ارسال پیام واتساپ: 09129468233

لباس زیر را درست انتخاب کنید. زیرا همانطور که انتخاب درست لباس در ظاهر تاثیر دارد، مساله لباس زیر نیز در ظاهر و سلامت بدن مهم است.

به همان اندازه که انتخاب لباس برای همه مهم است باید انتخاب لباس زیر نیز با دقت انجام شود. لباس زیر نامناسب می‌تواند به لباس فوق‌العاده‌ای که خریدید فرم نامناسب بدهد. یا اینکه حساسیت‌های پوستی ایجاد کرده و تهدیدی برای سلامتی بدن باشد. حال در ادامه به نکات مهمی که در مورد نحوه انتخاب لباس زیر بیان شده است توجه کنید.

الیاف های گیاهی نیز مانند پنبه، کتان و کنف نیز بخاطر خاصیت موئینگی براحتی عرق بدن را در خود جذب می کنند. خاصیت جذب عرق نه تنها از ایجاد بوی نامطبوع بدن جلوگیری می کند بلکه تبخیر ایجاد شده، فضای بین بدن و لباس را خنک نگه می دارد

لباس های زیری که بافت و جنس نامرغوب دارند و دوخت آن ها بر حسب سایز مناسب نیست مشکلات زیادی در پی دارند. از جمله می توان به کمر درد یا خستگی های ماهیچه ای، ابتلا به انواع عفونت، قارچ و مشکلات پوستی اشاره کرد.

 

نکته: خانم ها باید هر روز لباس زیرشان را عوض کنند و آن را به زمان حمام رفتن موکول نکنند زیرا در غیر این صورت دچار خارش و قارچ های پوستی می شوند. قارچ ها معمولا در محیط گرم و مرطوب رشد می کنند پس باید بعد از استفاده از آب از دستمال کاغذی استفاده کنید تا از هرگونه قارچی در امان باشید.

اولین کار بعد از خرید چیست؟

بعد از انتخاب لباس زیر زنانه مورد علاقه تان که هم جنسی مناسب و هم سایز درستی دارد، حتما لباس زیرتان را با آب ولرم رو به گرم و مقداری مایع لباسشویی بشویید و بگذارید خوب در معرض آفتاب خشک شود. پروسه تولید این لباس ها شامل مراحلی است که خواه ناخواه باعث آلودگی پارچه می شود.